- Microsoft windows 10 home romana 32-64bit licenta retail usb free

- Microsoft windows 10 home romana 32-64bit licenta retail usb free

Looking for:

Microsoft windows 10 home romana 32-64bit licenta retail usb free 













































     


Microsoft windows 10 home romana 32-64bit licenta retail usb free -



 

Windows 10 este familiar si usor de utilizat, cu o multime de similitudini cu Windows 7, inclusiv meniul start. Acesta portneste rapid, are securitate inclusa pentru a va ajuta sa pastrati fisierele in conditii de siguranta, si este proiectat pentru a lucra cu software-ul si hardware-ul pe care il aveti deja.

Face ca web-ul sa functioneze la fel ca tine. Microsoft Edge va permite sa va deplasati rapid in navigarea pe care o faceti. Scrieti sau atasati note direct pe paginile web si impartasitile cu altii, cititi articole online gratuite fara alte distrageri, si salvati articolele preferate pentru un acces convenabil mai tarziu.

Ferestrele multiple va ajuta sa va terminati treaba cat mai rapid. Fixati pana la patru ferestre pe un singur ecran, in acelasi timp, si creati desktop-uri virtuale de fiecare data cand aveti nevoie de mai mult spatiu, sau doriti sa grupati in functie de proiect, cum ar fi aplicatii Office pentru munca si jocuri pentru acasa.

Noul magazin Windows este locul pentru lucrurile dumneavoastra favorite. Noul magazin Windows este o exprienta de shopping unificata pentru orice dispozitiv compatibil cu Windows Cautati in magazin de pe PC, tableta sau telefon si descarcati usor si gratuit aplicatii, jocuri, muzica, filme si seriale TV.

Aplicatii incluse care functioneaza pe toate dispozitivele tale. Windows 10 vine cu o mare varietate de aplicatii cum ar fi: Harti, Fotografii, e-mail si Calendar, Muzica, Filme. Si aplicatii care folosesc OneDrive pentru a sustine si a sincroniza informatiile dumneavoastra cu alte dispozitive care folosesc Windows 10, astfel incat nu sunteti niciodata departe de ceea ce aveti nevoie.

Da, pe email. M1hai proprietar verificat — 8 februarie Gabriel Dinescu proprietar verificat — 10 februarie Comandat Activare instant dupa o instalare curata. Voliberaru proprietar verificat — 13 februarie Simplu, rapid si usor de activat.

Contine pentru cei ce nu se pricep si ghid de activare. Am avut o mica problema la instalare dar am fost foarte rapid ajutat de furnizor. Merge f bine. Recomand cu caldura. Catalin — 18 februarie MTPop proprietar verificat — 19 februarie Baidoc Tudor proprietar verificat — 20 februarie Am primit codul in 5 minute pe email, dupa confirmare prin sms. Activat in 1 minut. Am avut windows instalat oficial de pe site, neactivat timp de 1 an. A Introdus codul din email si gata!

Mariasiu Sebastian proprietar verificat — 21 februarie David Eduard proprietar verificat — 2 martie Stelian — 2 martie Catalin Cristea proprietar verificat — 13 martie Foarte multumit, Licenta am primit-o destul de repede si am activat Windosws fara probleme. Cel mai important este ca se ofera si factura, deci, in cazul unui control, se poate face dovada legalitatii licentei. JCDenton proprietar verificat — 13 martie Pentru laptopul de acasa e perfect.

L-am luat de ceva timp si nu au fost probleme cu activarea. Datorita politicii Microsoft nu recomand instalarea pe pc-uri destinate uzului in firme sau institutii. Bogdan Bulgar proprietar verificat — 15 martie Leo — 16 martie Banea Mihai Alexandru proprietar verificat — 22 martie Serban Adonis proprietar verificat — 27 martie A functionat fara probleme. Imediat ce am terminat inregistrarea a inceput un update de windows.

Irina — 28 martie O experienta super-pozitiva! Personal deosebit, consiliere prompta si profesionista! Ma consider norocoasa ca am descoperit acest magazin! Felicitari pentru calitatea produselor si a serviciilor! Recomand cu toata sinceritatea! Pali proprietar verificat — 7 aprilie Dinu Bogdan Alexandru proprietar verificat — 7 aprilie Grigorean Tudor proprietar verificat — 9 aprilie Eliza — 10 aprilie Storin proprietar verificat — 12 aprilie Am luat 2, in nici jumatate dr ora am primit pe mail codurile.

Dupa o instalare proaspata, luat w10 direct de pe pagina oficiala al Microsoft, activarea a fost instanta. Vedem cat va fi valabil pe viitor. Luati cu incredere, merita banutii. Ramane activat, chiar si dupa 4 instalari PS. Dupa o reinstalare, se activeaza cu un alt cod, dar se poate schimba cu codul primit si ramane tot activ. Gina — 13 aprilie Samantu simion proprietar verificat — 15 aprilie Gavril Eduard proprietar verificat — 17 aprilie Daniel Cristian proprietar verificat — 21 aprilie Excelent Am pus licenta pe un Windows 10 Home x64bit instalat anterior cu un kit de pe site-ul Microsoft, m-a pus sa restartez si a actualizat destul de rapid dar am SSD!

Dumbrava Daniel proprietar verificat — 30 aprilie Excelent produsul, activare imediata si seller de baza cu produs care a mers brici si pret decent.

Matanie Bogdan proprietar verificat — 1 mai Popa Diana proprietar verificat — 1 mai E exact ce trebuie. L-am cumparat, mi-a venit in contul de emag un document in care era inscris un cod, l-am activat, functioneaza numai bine. Balaj Traian Alin proprietar verificat — 5 mai Procesul de cumparare a fost simplu. La instalare am introdus cheia in primii pasi — inainte ca Windows-ul sa inceapa copierea efectiva a fisierelor — si totul a mers perfect.

Hades proprietar verificat — 8 mai Excelent — functioneaza. Codul necesar nu va fi trimis prin email ci va fi specificat pe facutra oficiala.

Tudor Lotrea proprietar verificat — 9 mai Cosmin Amarandei proprietar verificat — 11 mai Am primit key-ul la aprox. Licenta este originala si nu expira niciodata.

CanArcon proprietar verificat — 15 mai Savatin Gheorghe proprietar verificat — 18 mai Bordei Alexandru proprietar verificat — 26 mai MContender proprietar verificat — 27 mai Craciun Nicolae Ciprian proprietar verificat — 2 iunie Ticsa Stefan proprietar verificat — 3 iunie Am fost sceptic cand am vazut pretul atat de mic. Am facut comanda si am primit pe email licenta putin peste 2 ore de la plasarea acesteia. Am activat licenta fara nicio problema — este originala!

Sorin Negulescu proprietar verificat — 8 iunie Sebastian proprietar verificat — 12 iunie Snow Ball proprietar verificat — 13 iunie Predeanu Marian proprietar verificat — 17 iunie Am instalat de la Microsoft cu o zi inainte windows 10 pro curat si la zi.

   


Comments